8.2.11

Tarot i praca

Jakiś czas temu postanowiłam zmienić pracę. Nie jest to łatwa decyzja, zwłaszcza jeśli tkwi się gdzieś przez dłuższy okres czasu, jak korek wepchnięty zbyt głęboko w butelkę lub nie pracowało się wcale (you know what i mean). Nic nie jest jednak straszne, jeśli korzystasz z pomocy przyjaciela: tarota (używam też kart Lenormand, ale o tym innym razem). 
Jeśli nie jesteś w stanie dogadać się ze swoją podświadomością, tarot z pewnością posłuży ci za przewodnika. Zaufaj tylko swojej intuicji.
Poniżej łatwy rozkład na rozgrzewkę przed poszukiwaniem (możesz wykorzystać pełną talię lub tylko wielkie arkana; wariacje dozwolone):
 
1. Szanse na znalezienie pracy
2. Na czym powinienem się skupić?
3. Ukryte relacje/problemy
4. Rada
5. Najbliższa przyszłość

Alternatywnie:
1. Sytuacja w obecnej pracy
2. Na czym powinienem się skupić?
3. Ukryte relacje/problemy
4. Rada
5. Najbliższa przyszłość


3 komentarze:

  1. witam! zrobiłam ten rozkład i jestem bez pracy. a wyszły mi takie karty

    1. 5 mieczy
    2. 2 pucharów
    3. 10 mieczy
    4. Król Mieczy
    5. Giermek buław


    jak mam to interpretować?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ma pani bardzo skolikowana osobowosc. V miczy to karta, ktora mowi o nieczystych zamiarach, oszustwach w pracy, dozeniu do celu po trupach raniac przy tym wiele osob. moze byc problem ze znalezieniem pracy poniewaz ma pani zla opinie, est pani niesypatyczna, klotliwa, wdaaca sie w awantury, plotki pomowienia. mieczy to calkowita sirec energii zyciowe, depresa, nawt niechec do pracy, nioc. Rada nalezy siebie zienic wewnetrznie, odbudowac swo wizerunek, pokazac ze set pani osoba godna zaufania, zdac aske czarngo charaktru z ktory nikt nie chce iec do czynienia. II pucharow skupic sie na budowaniu pozytywnych relaci z ludzi, przyjacielskich. Giermek buław esli zmieni sie pani set szansa na prace z ludzmi, praca gdzie często sie podrozue

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem bez pracy i to bardzo długo, a wybrane przeze mnie karty to:
    1) giermek buław
    2) gwiazda - odwrócona
    3) kochankowie - odwrócona
    4) rycerz buław - odwrócony
    5) rycerz mieczy
    czy to oznacza, że mimo iż mam chęci do pracy i jestem gotowa - wiem, że nadszedł już czas to czuję się zagubiona i słaba - że nie dam rady i nie mam jasno określonego celu - czyli nic z tego? Nie wiem co oznaczają karty 3 i 4 w tej sytuacji: że praca będzie przyczyną kłótni w rodzinie?Że fizycznie i psychicznie nie dam rady....:(

    OdpowiedzUsuń