13.2.11

Walentynkowy Tarot

Sprawdź przed W. czy nie czyha na Ciebie sekretny adorator. Rozkład "Zadurzenie" rozwieje Twoje wątpliwości (użyj całej talii):



1. Czy ktoś potajemnie się we mnie podkochuje?
2. Jakie ma wobec mnie zamiary?
3. Czy ma plany wobec mnie (kartka, zaproszenie na randkę...)?
4. Czy ja go znam? 
5. Czy powinnam coś zrobić?
6. Romantyczne możliwe rozwiązania


I żeby nie było za słodko, coś dla starych, partnerskich wyjadaczy. Kiedy łóżko stygnie, nie ma bata, trzeba działać -  "Little Helper":


1. To co jest teraz między nami
2. Jak było wcześniej
3. Istota problemu
4. Co jest przyczyną tego problemu?
5. Co można zrobić, aby pozbyć się problemu?
6. Jak urozmaicić nasze życie seksualne po rozwiązaniu problemu?

I jeszcze jeden układ:


1. Obecna sytuacja.
2. Jakie istnieją przeszkody w znalezieniu nowego kochanka.
3. Co może mi pomóc?
4. Jak rozpoznać potencjalnego kochanka?
5. Jakie moje cechy pomogą mi przyciągnąć jego uwagę i sympatię?
6. Jak rysuje się przyszłość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz