14.11.10

Przeszłe wcielenia i Tarot

Dla zwolenników teorii reinkarnacji prezentuje jeden ze sposobów poznania swojej przeszłości - wcieleń - za pomocą kart tarota (karciane hokus-pokus dla niewierzących). Poniżej dwa ciekawe (i osobiście wypróbowane przeze mnie i Lune) rozkłady tarota, które przybliżą ci tajemnice twojej reinkarnacji:

Wpływ przeszłości na obecne życie oraz cel życia:


Karty od 1 do 5 przedstawiają najstarsze wcielenia (pierwsze wcielenia).
Karty od 7 do 11 bliższe z wcieleń (ostatnie z wcieleń).
Karty 6, 12 i 13 reprezentują Twoje najbliższe wcielenia (obecne).
Karty 1 i 7 mówią kim byłeś w tych wcieleniach.
Karty 2 i 8 pokazują co robiłeś lub osiągnąłeś w czasie tych wcieleń.
Karty 3 i 9 mówią jaki był cel tych wcieleń.
Karty 4 i 10 mówią ci, czy i w jaki sposób cel został osiągnięty.
Karty 5 i 11 pokazują co zostało wniesione z tych doświadczeń do następnego życia, a karty 6 i 12 w jaki sposób zostało to wniesione.
Karty 5 i 11 to także manifestacje w obecnym życiu wniesionych doświadczeń.
Karta 13 to cel przyświecający obecnemu życiu w oparciu o relacje z przeszłych wcieleń.


Rozkład drugi pochodzi z książki „How to read tarot Spreads” Sylvia Abraham:

 
1. Kim byłem w moim ostatnim życiu
2. Czy byłem w związku (małżeństwo)?
3. Czy byłem szczęśliwy (w przeszłym życiu)?
4. Jaką pracę wykonywałem, co robiłem?
5. Czy byłem szanowaną postacią?
6. Z jakiego rodzaju problemami i wyzwaniami miałem do czynienia?
7. Czy byłem znaną postacią?
8. Czy cieszyłem się dobrym zdrowiem?
9. Jak zmarłem?
10. Czy mam bratnią duszę?
11. Czy ktoś z moich znajomych (miłość) jest osobą którą znałem w przeszłych wcieleniach?
12. Czy więź pomiędzy mną, a moimi rodzicami jest więzią z przeszłych wcieleń?
13. Czy ktoś inny z członków mojej rodziny jest mi znany z przeszłych wcieleń?
14. Co muszę zrobić by wyciągnąć naukę z obecnego wcielenia/życia?
15. Czy zreinkarnuję po tym życiu?

1 komentarz: